Regulamin konferencji
§1 Postanowienia ogólne
1)
2) Jako Uczestnika Konferencji uważa się osobę, która wykupiła uczestnictwo w Konferencji za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie https://akademianazdrowie.clickmeeting.com/konferencja-online-spotkajmy-sie-na-zdrowie/register
§2 Rejestracja i zasady uczestnictwa w Konferencji
1) W celu wzięcia udziału w Konferencji uczestnik ma obowiązek wykupienia uczestnictwa w sklepie internetowym na stronie https://akademianazdrowie.clickmeeting.com/konferencja-online-spotkajmy-sie-na-zdrowie/register . Rejestracja wymaga podania danych osobowych Uczestnika, tj. imienia, nazwiska oraz adresu e-mail oraz dodatkowych informacji niezbędnych do wystawienia ewentualnej faktury. Dane te należy wypełnić w formularzu rejestracji. Poprawne wykupienie udziału w Konferencji potwierdza wiadomość e-mail wysłana po dokonaniu zapłaty przez system płatności PayU.
2) Wykupienie uczestnictwa w Konferencji przez Użytkownika oznacza zawarcie Umowy z Organizatorem.
3) Dane o których mowa w pkt.1. będą służyły organizatorowi do identyfikacji Uczestnika podczas rejestracji na Konferencji.
4) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas składania zamówienia w sklepie.
5) Dokonanie zakupu uczestnictwa w Konferencji w sklepie internetowym oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
6) Ilość Uczestników Konferencji jest ograniczona, decyduje pierwszeństwo zakupu.
§3 Prawo odstąpienia od umowy
1) Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się wyłącznie do Umów, w których Zamawiającym jest Konsument w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – O prawach konsumenta.
2) Konsument, który zawarł Umowę na odległość lub poza lokalem Organizatora, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 7.
3) W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy złożyć jednoznaczne oświadczenie i przesłać na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 1 lub za pośrednictwem wiadomości mailowej wysłanej na adres: konferencja@akademianazdrowie.pl.
4) Wzór formularza odstąpienia od Umowy dostępny jest na stronie internetowej Organizatora https://akademianazdrowie.pl/regulamin/.
5) Uczestnik wyraża zgodę na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od umowy, jeżeli do zawarcia Umowy (uiszczenia opłaty za uczestnictwo w Konferencji) dochodzi na tyle późno, że otwarcie konferencji ma nastąpić przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
6) Akceptacja Regulaminu jest jednocześnie wyrażeniem zgody, o której mowa w ust. 5 oraz potwierdzeniem informacji o ograniczeniu uprawnienia do odstąpienia od Umowy.
7) Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli Organizator spełnił świadczenie przewidziane Umową. Tym samym jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zostało doręczone Organizatorowi po rozpoczęciu Konferencji, odstąpienie nie jest już możliwe.
8) Organizator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
9) Organizator dokonuje zwrotu opłaty za udział w Konferencji przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§4 Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 (dalej ,,Rozporządzenie”) Organizator niniejszym informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Organizator.
2) Dane osobowe Uczestników Konferencji przetwarzane są w celu organizacji
i przeprowadzenia Konferencji.
3) Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów organizacji i przeprowadzenia Konferencji, w tym stworzenia listy Uczestników, programu Konferencji, a także zgodę na otrzymywanie korespondencji dotyczącej Konferencji
4) Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawy oraz żądanie ich usunięcia.
5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konferencji, a konsekwencją ich niepodania będzie nie objęcie zgłoszenia procesem rekrutacji.
6) Podczas Konferencji Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i video. Uczestnictwo w Konferencji jest tożsame z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku każdego z Uczestników na stronie internetowej Organizatora podanej powyżej, a także dla celów sprzedaży materiałów edukacyjnych uzyskanych podczas Konferencji, w tym także filmów i zdjęć.
7) Organizator wykorzysta wszelkie możliwe i nakazane prawem środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Uczestników, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
8) Względem Administratora Uczestnikowi przysługuje:
– prawo dostępu do danych osobowych – art. 15 Rozporządzenia;
– prawo do sprostowania danych osobowych – art. 16 Rozporządzenia;
– prawo do usunięcia danych osobowych – art. 17 Rozporządzenia;
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 18 Rozporządzenia;
– prawo do przenoszenia danych osobowych – art. 20 Rozporządzenia;
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego – art. 21 ust. 2 Rozporządzenia. Sprzeciw można wnosić na adres email podany w § 3 ust. 3 Regulaminu;
– prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
§5 Postanowienia końcowe
1) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
2) Spory związane z uczestnictwem w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
3) Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
4) Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora.